Park Inn by Radisson Budapest

Szekszárdi Utca 16 -18. 1138 Budapest Hungary +36 (1) 688 4900
Check-in Date
Check-out Date
Szobák
1
Felnőttek
Children

FELELŐS ÜZLETVITEL

Zöld Szálloda
Több, mint 210 „zöld” Carlson Rezidor szállodában vendégeink álma is nyugodtabb lehet, tudván, hogy a szállodák a nemzetközileg elismert öko-besorolás alá tartoznak, avagy elnyerték az ECO jelzéseket.

Az öko-besorolások elnyeréséért folytatott tevekénységek középpontjában az ökológiai lábnyomunk minimalizálása, és a környezet védelme áll.

A Carlson Rezidor szállodák mindegyike, így a Park Inn by Radisson Budapest is nagy figyelmet fordít a víz és enegia használat, illetve a hulladék termelés minimalizálására. A szálloda a környezetvédelmi és felelős üzletviteli programjairól rendszeresen, tréningek keretében is oktatja dolgozóit. Kampányainkba igyekszünk vendégeinket is a lehető legjobban bevonni.
 
Büszkék vagyunk arra, hogy a Park Inn by Radisson Budapest elnyerte a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének „Zöld Szálloda” díját.

Felelős Üzletvitel
A Rezidor Felelős Üzletvitel (Responsible Business) programja a fenntartható fejlődés alapelvein alapul és 3 fő irányvonala van.
 
Think Planet – Gondoljunk a Bolygóra! Minimalizáljuk a környezetre gyakorolt káros hatásokat
Think People – Gondoljunk az Emberekre! Gondoskodjunk vendégeink és munkatársaink egészségéről és biztonságáról
Think Together – Gondolkodjunk Együtt! Vállaljunk felelősséget, legyünk aktív részesei mind a munkahelyünkön, mind a környezetünkben felmerülő szociális és etikai problémák megoldásának.
 
A programban résztvevő összes szálloda törekszik arra, hogy a mindennapi munka során szükséges döntéseket gazdasági, társadalmi, etikai és környezetvédelmi szempontok figyelembevételével hozza meg.
 
A Rezidor Responsible Business program irányvonalairól és a programmal kapcsolatos tevékenységekről az alábbi oldalakon talál részletes információt:





A Carlson Hotels és a Rezidor Hotel Group részeként a Park Inn by Radisson® kötelezettséget vállalt arra, hogy üzleti döntéseit az emberekre, a közösségekre és a környezetre gyakorolt hatások figyelembe vételével hozza meg.
 
Hiszünk abban, hogyha tevékenységünket felelősségteljesen végezzük, azzal bizalmat és kapcsolatokat építhetünk, mellyel akár új alapokra helyezhetjük a klasszikus vendéglátás fogalmát. Ha működésünk során tiszteletben tartjuk az emberi jogokat, és tevékenységünk társadalmilag igazságos és környezetileg fenntartható, akkor sokkal inkább eleget tudunk tenni a társadalomban és a gazdaságban vállalt kötelezettségeinknek.
 
A díjnyertes Responsible Business program 2001-ben indult útjára, hogy még inkább megerősítse a Carlson Hotels és a Rezidor Hotel Group társadalmi, etikai és környezeti felelősségvállalás melletti elkötelezettségét és mégnagyobb figyelmet fordítson a három kulcsfontosságú területre.
 
Először is, hogy felelősséget vállaljon a sokszínűség, a befogadás; valamint az alkalmazottak és a vendégek egészségéért és biztonságáért.

Másodszor, hogy vezető szerepet vállaljon mind a vállalaton belüli, mind a közösségben felmerülő társadalmi és etikai problémák megoldásában.

Harmadszor, csökkenti a környezetre gyakorolt negatív, káros hatásokat.
 
Minden Park Inn dolgozó megkapja a Responsible Business tréninget, valamint minden Park Inn szálloda saját részletes, minden szállodai területre (egészségügy,  a vendégek és az alkalmazottak jóléte; hatékony víz-, hulladék-, és energiagazdálkodás, közösségi tevékenység és jótékonyság) kiterjedő Responsible Business akciótervvel rendelkezik. A szállodák aktív támogatói mind a helyi jótékonysági szervezeteknek, mind a vállalati nemzetközi jótékonysági szervezeteknek, így például a World Childhood Foundation-nek .
 
A Carlson Hotels és a Rezidor az első szállodaláncok egyike volt, akik aláírták az ENSZ Global Compact megállapodását. 2010 elején a Rezidor is megkapta az Ethisphere Institute "A Világ Legetikusabb Vállalata" címet, míg a Carlson Hotels az Ethical Corporation’s Responsible Business Awards 2010-es eseményén részesült jelentős elismerésben.

A Carlson Hotels az ENSZ Turisztikai Gyermekvédelmi szervezetével közösen nyerte el a „Legjobb Együttműködés” díját, melyet a gyermekek az utaztatás és a turizmus területén való kizsákmányolástól való védelméért ítéletek oda. A vállalat társadalmi felelősségvállalás területén tanusított erőfeszítéseit több külső szervezet is elismerte, számos Park Inn hotel külsőleg ellenőrzött öko-minősítésekkel is rendelkezik.
 
A Responsible Business a Park Inn by Radisson vállalati kultúra egyik alapköve. Számos, a vállalathoz tartozó szálloda rendelkezik öko-minősítésekkel és díjakkal, melyek még inkább kifejezik a felelősségteljes üzletpolitika melletti elköteleződést.


Például
  • szállodáink 83%-ának minden szobájában energiatakarékos izzók találhatóak
  • szállodáink 81%-a rendelkezik minden szobában víztakarékos zuhanyfejekkel
  • szállodáink 92%-a rendelkezik szelektív hulladékgyűjtőkkel
  • szállodáink 79%-a használ olyan beszállítókat, amelyek megfelelnek a legújabb környezetvédelmi és etikai normáknak
 
Mindegyik szállodánk rendelkezik szelektív hulladékgyűjtővel a közös helyiségekben és a rendezvényterületen.
 
 
Think Planet - Gondoljunk a Bolygóra!
A vállalati szintű projektet 2012. január végén a Rezidor éves üzleti konferenciáján Londonban indították útjára azzal a céllal, hogy 2016 végéig segítsen a szállodalánc teljes energiafogyasztásának 25%-os csökkentésében.
 
Ennek keretében a Rezidor szállodák számos üzemeltetési eljárást vezettek be, hogy mindennapjaikban csökkentsék a vízfogyasztást és a hulladék keletkezését is.
A beruházások alkalmával környezetbarát technológiák kerültek felhasználásra, ezzel is maximalizálva a megtakarításokat. A cég emelett célzott oktatási és kommunikációs kampányt is indított, hogy a munkavállalókban is tudatosítsa a program fontosságát.

Think Planet kötelezettségvállalások

Eco-labels:
2015-re a szállodák 100%-a rendelkezik az öko jelöléssel.

Energia:
2016-ra az energiafelhasználás 25%-os csökkentése a 2011-es
szinthez képest.

Víz:
Vízfelhasználás folyamatos csökkentése,  víztakarékos eszközök elhelyezése a vendégszobákban.

Hulladék:
A hulladék mennyiségének folyamatos csökkentése és az újrahasznosítható hulladékok mértékének növelése.