Park Inn by Radisson Budapest

Szekszárdi Utca 16 -18. 1138 Budapest Hungary +36 (1) 688 4900
X

You can search by....


City, State

Country

Address

Hotel Name

Zip or Postal Code

... and more. Keep typing to refine search.

FELELŐS ÜZLETVITEL

Zöld Szálloda
Több, mint 210 „zöld” Radisson Hotel Grouphoz tartozó szállodában vendégeink álma is nyugodtabb lehet, tudván, hogy a szállodák a nemzetközileg elismert öko-besorolás alá tartoznak, avagy elnyerték az ECO jelzéseket.

Az öko-besorolások elnyeréséért folytatott tevekénységek középpontjában az ökológiai lábnyomunk minimalizálása, és a környezet védelme áll.

A Radisson Hotel Grouphoz tartozó szállodák mindegyike, így a Park Inn by Radisson Budapest is nagy figyelmet fordít a víz és enegia használat, illetve a hulladék termelés minimalizálására. A szálloda a környezetvédelmi és felelős üzletviteli programjairól rendszeresen, tréningek keretében is oktatja dolgozóit. Kampányainkba igyekszünk vendégeinket is a lehető legjobban bevonni.
 
Büszkék vagyunk arra, hogy a Park Inn by Radisson Budapest elnyerte a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének „Zöld Szálloda” díját.
 
Felelős Üzletvitel
A Rezidor Felelős Üzletvitel (Responsible Business) programja a fenntartható fejlődés alapelvein alapul és 3 fő irányvonala van.
 
Think Planet – Gondoljunk a Bolygóra! Minimalizáljuk a környezetre gyakorolt káros hatásokat
Think People – Gondoljunk az Emberekre! Gondoskodjunk vendégeink és munkatársaink egészségéről és biztonságáról
Think Together – Gondolkodjunk Együtt! Vállaljunk felelősséget, legyünk aktív részesei mind a munkahelyünkön, mind a környezetünkben felmerülő szociális és etikai problémák megoldásának.
 
A programban résztvevő összes szálloda törekszik arra, hogy a mindennapi munka során szükséges döntéseket gazdasági, társadalmi, etikai és környezetvédelmi szempontok figyelembevételével hozza meg.
 
A Responsible Business program irányvonalairól és a programmal kapcsolatos tevékenységekről az alábbi oldalakon talál részletes információt:





A Radisson Hotel Group részeként a Park Inn by Radisson® kötelezettséget vállalt arra, hogy üzleti döntéseit az emberekre, a közösségekre és a környezetre gyakorolt hatások figyelembe vételével hozza meg.
 
Hiszünk abban, hogyha tevékenységünket felelősségteljesen végezzük, azzal bizalmat és kapcsolatokat építhetünk, mellyel akár új alapokra helyezhetjük a klasszikus vendéglátás fogalmát. Ha működésünk során tiszteletben tartjuk az emberi jogokat, és tevékenységünk társadalmilag igazságos és környezetileg fenntartható, akkor sokkal inkább eleget tudunk tenni a társadalomban és a gazdaságban vállalt kötelezettségeinknek.
 
A díjnyertes Responsible Business program 2001-ben indult útjára, hogy még inkább megerősítse a Radisson Hotel Group társadalmi, etikai és környezeti felelősségvállalás melletti elkötelezettségét és mégnagyobb figyelmet fordítson a három kulcsfontosságú területre.
 
Először is, hogy felelősséget vállaljon a sokszínűség, a befogadás; valamint az alkalmazottak és a vendégek egészségéért és biztonságáért.

Másodszor, hogy vezető szerepet vállaljon mind a vállalaton belüli, mind a közösségben felmerülő társadalmi és etikai problémák megoldásában.

Harmadszor, csökkenti a környezetre gyakorolt negatív, káros hatásokat.
 
Minden Park Inn dolgozó megkapja a Responsible Business tréninget, valamint minden Park Inn szálloda saját részletes, minden szállodai területre (egészségügy,  a vendégek és az alkalmazottak jóléte; hatékony víz-, hulladék-, és energiagazdálkodás, közösségi tevékenység és jótékonyság) kiterjedő Responsible Business akciótervvel rendelkezik. A szállodák aktív támogatói mind a helyi jótékonysági szervezeteknek, mind a vállalati nemzetközi jótékonysági szervezeteknek, így például a World Childhood Foundation-nek .
 
A Radisson Hotel Group az első szállodaláncok egyike volt, akik aláírták az ENSZ Global Compact megállapodását. 2010 elején a Rezidor is megkapta az Ethisphere Institute "A Világ Legetikusabb Vállalata" címet, míg a Carlson Hotels az Ethical Corporation’s Responsible Business Awards 2010-es eseményén részesült jelentős elismerésben.

A Radisson Hotel Group az ENSZ Turisztikai Gyermekvédelmi szervezetével közösen nyerte el a „Legjobb Együttműködés” díját, melyet a gyermekek az utaztatás és a turizmus területén való kizsákmányolástól való védelméért ítéletek oda. A vállalat társadalmi felelősségvállalás területén tanusított erőfeszítéseit több külső szervezet is elismerte, számos Park Inn hotel külsőleg ellenőrzött öko-minősítésekkel is rendelkezik.
 
A Responsible Business a Park Inn by Radisson vállalati kultúra egyik alapköve. Számos, a vállalathoz tartozó szálloda rendelkezik öko-minősítésekkel és díjakkal, melyek még inkább kifejezik a felelősségteljes üzletpolitika melletti elköteleződést.


Például
  • szállodáink 83%-ának minden szobájában energiatakarékos izzók találhatóak
  • szállodáink 81%-a rendelkezik minden szobában víztakarékos zuhanyfejekkel
  • szállodáink 92%-a rendelkezik szelektív hulladékgyűjtőkkel
  • szállodáink 79%-a használ olyan beszállítókat, amelyek megfelelnek a legújabb környezetvédelmi és etikai normáknak
 
Mindegyik szállodánk rendelkezik szelektív hulladékgyűjtővel a közös helyiségekben és a rendezvényterületen.
 
 
Think Planet - Gondoljunk a Bolygóra!
A vállalati szintű projektet 2012. január végén a Radisson Hotel Group éves üzleti konferenciáján Londonban indították útjára azzal a céllal, hogy 2016 végéig segítsen a szállodalánc teljes energiafogyasztásának 25%-os csökkentésében.
 
Ennek keretében a Radisson Grouphoz tartozó szállodák számos üzemeltetési eljárást vezettek be, hogy mindennapjaikban csökkentsék a vízfogyasztást és a hulladék keletkezését is.
A beruházások alkalmával környezetbarát technológiák kerültek felhasználásra, ezzel is maximalizálva a megtakarításokat. A cég emelett célzott oktatási és kommunikációs kampányt is indított, hogy a munkavállalókban is tudatosítsa a program fontosságát.

Think Planet kötelezettségvállalások

Eco-labels:
2015-re a szállodák 100%-a rendelkezik az öko jelöléssel.

Energia:
2016-ra az energiafelhasználás 25%-os csökkentése a 2011-es
szinthez képest.

Víz:
Vízfelhasználás folyamatos csökkentése,  víztakarékos eszközök elhelyezése a vendégszobákban.

Hulladék:
A hulladék mennyiségének folyamatos csökkentése és az újrahasznosítható hulladékok mértékének növelése.