Park Inn by Radisson Budapest

Szekszárdi Utca 16 -18. 1138 Budapest Hungary +36 (1) 688 4900
X

You can search by....


City, State

Country

Address

Hotel Name

Zip or Postal Code

... and more. Keep typing to refine search.

FELELŐS ÜZLETVITEL

Zöld Szálloda
A több mint 210, Radisson Hotel Grouphoz tartozó zöld szállodában vendégeink álma is nyugodtabb lehet, tudván, hogy a szállodák a nemzetközileg elismert öko-besorolás alá tartoznak, vagyis elnyerték az ECO-jelzéseket. Az ezek elnyeréséért folytatott tevékenységek középpontjában az ökológiai lábnyom minimalizálása és a környezet védelme áll. A Radisson Hotel Grouphoz tartozó szállodák mindegyike, így a Park Inn by Radisson Budapest is nagy figyelmet fordít a víz- és energiahasználat, illetve a hulladéktermelés minimalizálására. A szálloda a környezetvédelmi és felelős üzletviteli programjairól rendszeresen, tréningek keretében is oktatja dolgozóit, valamint ezt a szemléletmódot igyekszünk vendégeinkkel is ismertetni.

Büszkék vagyunk arra, hogy a Park Inn by Radisson Budapest elnyerte a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének „Zöld Szálloda” díját. 
 
Felelős Üzletvitel
A Radisson Felelős Üzletvitel (Responsible Business) programja a fenntartható fejlődés alapelveit követi és három fő irányvonala van.
 
Think Planet – Gondoljunk a Bolygóra! Minimalizáljuk a környezetre gyakorolt káros hatásokat.
Think People – Gondoljunk az Emberekre! Gondoskodjunk vendégeink és munkatársaink egészségéről és biztonságáról.
Think Together – Gondolkodjunk Együtt! Vállaljunk felelősséget, legyünk aktív részesei mind a munkahelyünkön, mind a környezetünkben felmerülő szociális és etikai problémák megoldásának.
 
A programban résztvevő összes szálloda törekszik arra, hogy a mindennapi munka során szükséges döntéseket gazdasági, társadalmi, etikai és környezetvédelmi szempontok figyelembevételével hozza meg.




A Radisson Hotel Group részeként a Park Inn by Radisson® kötelezettséget vállalt arra, hogy üzleti döntéseit az emberekre, a közösségekre és a környezetre gyakorolt hatások figyelembevételével hozza meg.
 
Hiszünk abban, hogy amennyiben tevékenységünket felelősségteljesen végezzük, azzal bizalmat és kapcsolatokat építhetünk, amelyekkel új alapokra helyezhetjük a klasszikus vendéglátás fogalmát. Ha működésünk során tiszteletben tartjuk az emberi jogokat, valamint tevékenységünk társadalmilag igazságos és környezetileg fenntartható, akkor sokkal inkább eleget tudunk tenni a társadalomban és a gazdaságban vállalt kötelezettségeinknek.
 
A díjnyertes Responsible Business program 2001-ben indult útjára, hogy még inkább megerősítse a Radisson Hotel Group társadalmi, etikai és környezeti felelősségvállalás melletti elkötelezettségét, és még nagyobb figyelmet fordítson a következő három kulcsfontosságú területre.
 
  • Először is, hogy felelősséget vállaljon a sokszínűség és a befogadás jegyében az alkalmazottak, valamint a vendégek egészségéért és biztonságáért
  • Másodszor, hogy vezető szerepet vállaljon mind a vállalaton belüli, mind a közösségben felmerülő társadalmi és etikai problémák megoldásában.
  • Harmadszor, csökkentse a környezetre gyakorolt negatív, káros hatásokat.
 
Minden Park Inn dolgozó részt vesz a Responsible Business tréningen, valamint minden Park Inn szálloda saját, részletes, minden szállodai területre - egészségügy,  a vendégek és az alkalmazottak jóléte; hatékony víz-, hulladék-, és energiagazdálkodás, közösségi tevékenység és jótékonyság - kiterjedő Responsible Business akciótervvel rendelkezik. A szállodák aktív támogatói mind a helyi jótékonysági szervezeteknek, mind a vállalati nemzetközi jótékonysági szervezeteknek, így például a World Childhood Foundation-nek .
 
A Radisson Hotel Group az első szállodaláncok egyike volt, akik aláírták az ENSZ Global Compact megállapodását. 2010 elején a Rezidor is megkapta az Ethisphere Institute "A Világ Legetikusabb Vállalata" címet, míg a Carlson Hotels az Ethical Corporation’s Responsible Business Awards 2010-es eseményén részesült jelentős elismerésben.

A Radisson Hotel Group az ENSZ Turisztikai Gyermekvédelmi szervezetével közösen nyerte el a „Legjobb Együttműködés” díját, melyet a gyermekek az utaztatás és a turizmus területén való kizsákmányolás elleni védelméért ítéletek oda. A vállalat a társadalmi felelősségvállalás területén tanúsított erőfeszítéseit több külső szervezet is elismerte, számos Park Inn hotel külsőleg ellenőrzött öko-minősítésekkel is rendelkezik.
 
A Responsible Business a Park Inn by Radisson vállalati kultúra egyik alapköve. Számos, a vállalathoz tartozó szálloda rendelkezik öko-minősítésekkel és díjakkal, melyek még inkább kifejezik a felelősségteljes üzletpolitika melletti elköteleződést.
  • szállodáink 83%-ának minden szobájában energiatakarékos izzók találhatóak
  • szállodáink 81%-a rendelkezik minden szobában víztakarékos zuhanyfejekkel
  • szállodáink 92%-a rendelkezik szelektív hulladékgyűjtőkkel
  • szállodáink 79%-a olyan beszállítókkal működik együtt, amelyek megfelelnek a legújabb környezetvédelmi és etikai normáknak
  • minden szállodánk rendelkezik szelektív hulladékgyűjtővel a közös helyiségekben és a rendezvényterületeken

Think Planet - Gondoljunk a Bolygóra!

A vállalati szintű projektet 2012. január végén a Radisson Hotel Group éves üzleti konferenciáján Londonban indították útjára azzal a céllal, hogy 2016 végéig segítsen a szállodalánc teljes energiafogyasztásának 25%-os csökkentésében. Ennek keretében a Radisson Grouphoz tartozó szállodák számos üzemeltetési eljárást vezettek be, hogy mindennapjaikban csökkentsék a vízfogyasztást és a hulladék keletkezését is. A beruházások alkalmával környezetbarát technológiák kerültek felhasználásra, ezzel is maximalizálva a megtakarításokat. A cég emelett célzott oktatási és kommunikációs kampányt is indított, hogy a munkavállalókban is tudatosítsa a program fontosságát.
Think Planet kötelezettségvállalások
  • Eco-labels:
2015-re a szállodák 100%-a rendelkezik az öko jelöléssel.
  • Energia:
2016-ra az energiafelhasználás 25%-os csökkentése a 2011-es
szinthez képest.
  • Víz:
Vízfelhasználás folyamatos csökkentése, víztakarékos eszközök elhelyezése a vendégszobákban.
  • Hulladék:
A hulladék mennyiségének folyamatos csökkentése és az újrahasznosítható hulladékok mértékének növelése.